Kuvat

Tällä sivulla näet uusimmat kuvat.  Vanhemmat kuvat löytyvät vasemmalla olevan valikon mukaan.

Heinäkuu

22.7.2020 Kesäillan hartaus Karinaisten kirkonmäellä. Illan ohjelmasta vastasivat rovasti/seniorijäsen Jouko Kyyrö sekä kanttori Eero Hoikkala. Päivän mittaan ropsahdelleet sadekuurot eivät pelästyttäneet yli 40 osallistujaa vaan Auranmaan senioreiden tarjoamat kahvitkin saatiin nauttia kirkon pihapiirissä.

21.7.2020 Auranmaan senioreiden kesäpäivää vietettiin Tarvasjoen Herrasmannilla.  Tilan esittelyn jälkeen oli vuorossa yhteislaulua, visailua, mukavaa yhdessäoloa sekä tietysti makkaran paistoa.

2.6.2020 Hallitus kokoontui koronakevään jälkeen suunnittelmaan kesän ja syksyn toimintaa.

Helmikuu

18.2.2020  Lounasretki idylliseen Raison Krookilan JuhlaMummolaan. Yläneläislähtöinen Jaana Kaarto kertoi meille Krookilan vaiheista.  Ensimmäiset merkinnät löytyvät jo vuodelta 1490. Nyt Juhlamummola toimii idyllisenä lounas ja juhlapaikkana.Saimme herkutella paistetuilla muikuilla!

4.2.2020 saimme kuulla Lasse Haapalan kattavan esittelyn ja tarinoinnin Osuusliike Maapohjan vaiheista ja tutustuimme Kurkigallerian näyttelyyn.

Tammikuu

21.1.2020 kokoonnuimme seniorilounaalle Riihikotiin. TH Merja Männikkö kertoi ja opasti meitä tärkeissä omaa elämäämme koskevissa päätöksissä mm. edunvalvontavaltuutuksen ja hoitotahdon tekemisessä. Tutustuimme myös omakanta.fi:n käyttöön ja Pöytyän ktt ky:n terveyskeskuksen sähköisiin terveyspalveluihin.