y
TAPAHTUMAKALENTERI 2021

Kuukauden ensimmäinen tiistai klo 14 tavataan erilaisten ajankohtaisten teemojen parissa vuorotellen
Tarvasjoella, Aurassa, Kyrössä ja Pöytyällä. Kuukauden kolmas tiistai on "tiskitön tiistai ". Ruokailemme paikallisissa ruokaloissa klo 12:30.   Asiantuntijoita vieraana.
Auranmaan Viikkolehdessä  Seuratoiminta/eläkeläiset-palstalla löytyy ilmoitus kuukausitapahtumista.

5.1. Tarvasjoki, peruttu

19.1. Seniorilounas Pöytyä, peruttu

2.2. Kyrö, peruttu

16.2. Seniorilounas, peruttu

2.3. Kevätkokous, Kyrö kunnantalo

16.3. Seniorilounas  Riihikoski/ Reino Kallio kertoo  metsästyksestään  Afrikassa, peruttu

6.4. Teatterimatka, peruttu

20.4. Seniorilounas Kyrö, peruttu

6.5.  Kävelykipinä 21 Auranmaan seniorit ottavat Tahko Pihkala-seuran kävelytempaushaasteen vastaan osallistumalla koronarajoitusten mukaisesti Auran Kuntoilijoiden  Pikku-lahdon kuntopolkureitille. Reitin pituus on noin 3,8 km edestakaisin kuljettuna. Matkan varrelta löytyy laavu tulisijoineen ja puuvaja sekä puucee.

18.5. Kevätretki, Saaristoristeily, peruttu

Kesäkuu senioreiden kesäloma

ke 14.7. klo 12-15 Rantapäivä Kakarlampi

ke 21.7. klo 18 Kesäillan iltahartaus Karinaisten kirkonmäellä, Jouko Kyyrö

su 29.8. Kirkkopyhä Pöytyä. Jumalanpalveluksen jälkeen opastettu kierros Pöytyän hautausmaalla Taina Jaakkolan johdolla. Kirkkokahvit juodaan Raatikaisen kotimuseolla.

7.9. klo 12.30 Metsäretki Hernahuhdan maastossa. Reino Kallio kertoo metsästykseen liittyvä tarinoita. Laavulla on mahdollisuus paistaa makkaraa ja kiehauttaa nokipannukahvit.

14.9. Varsinais-Suomen kansallinen senioripiiri ry Kupittaan Paviljonki Suomen Kansallinen senioriliitto 50-vuotisjuhla.
peruttu

21.9. Seniorilounas Kaidanojan Kartano, Uusikartano

5.10. klo 12.30 Seniorilounas ja klo 13 yhdistyksen syyskokous Aura palvelukeskus, Mikonkuja 2.

to 21.10. Teatteri Provinssi Salo Unto Monosen laulunäytelmää. Sitovat ilmoittautumiset maksamalla viimeistään 20.9. teatterilippu 30€ Auranmaan seniorin tillille FI 73 4711 1020 0130 82.

Tulossa: "ROHKEASTI TULEVAISUUTEEN " senioriliitto 50 -vuotta -juhlaristeily 17.-18.5.2022  Silja Europa. Ilmoittautumiset lokakuun aikana Tapanille 050 3382 122.

2.11.  klo 12.30 Tarvasjoki, ent. kirjasto elokuva  ''Ehtoopuhre Tuomaan talossa'

16.11.Seniorilounas

14.12. klo 13 JOULUATERIA  jouluista juhlatunnelmaa Kaidanojan kartanossa. Varsinais-Suomen piirin puheenjohtaja
Arja Lystilä  tulee luovuttamaan juhlamitalit.